söndag 28 december 2008

Julafton


Bara så att ni vet, jag är medveten om att jag inte är så aktiv med bloggen. Ibland så tappar jag helt lusten till att blogga, men det händer att jag får tillbaka den då och då ibland.

Vart ska jag börja, det har varit en intensiv månad. Jag har hunnit med mycket, jag ska uppdatera en sak i taget.

Julen är över och snart är det nyår!

Julafton blev en lugn och mysig afton. Jultomten tog en sväng till oss och delad ut julklappar till alla snälla barn. Det är alltid lika roligt att se syskonbarnen så excitede och lyckliga över att tomten kommer på besök! Vi hade skoj med god mat och lekar.

Här kommer några få bilder från julaftonen!



JULKLAPPARNA:


LILLE SYSTERSON:


TOMTEN & BELLIE & SÖTNOSEN & MOSTER LUM & JOLINA:


JULMORGON, satt vi och kollade på en julfilm ihop.. jag i pyjamas.


JULBUS:


JULMYS:

Tack för en härlig kväll alla mina små mysiga sweeties!

Inga kommentarer: