onsdag 9 mars 2011

Hjälte!

Då var man tillbaka i Jönköping igen. Typiskt att det skulle vara dåligt väder när jag precis tvättat bilen. Nu är den lika skitig igen. Gött! Som alla andra gånger så är det alltid lika jobbigt att åka från Halmstad men samtidigt lika skönt att komma tillbaka till sitt lilla egna. Fick ett annorlunda välkomnande från Figo som blev så glad över att se mig att han föll ihop och höll på dö. Men som tur agerade husse snabbt medan en annan bara stod och skrek av rädsla. Pärran räddade Figos liv! Figo mår bra nu han ligger här bredvid mig och sover lugnt.




Figo och Lum

2 kommentarer:

sofije sa...

vah? starskars Figo, tappade han andan när han såg dig.. naaww han är så himla söt! Saknar dig i H-staden. Ses snart igen! Pusss

Frida sa...

Stackars lilla figge! Jag berättade precis för Johan och han hälsar att han saknar Figo, och er och att du får hälsa Pär. Vi ses när jag kommer hem! Kramis