söndag 28 september 2008

I'm back!

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag har varit så dålig med bloggen. Jag ska vara helt ärlig, jag har inte ens tänkt på blogga dessa veckor. Anledningen är väl att jag har haft så mycket annat, först hade jag mina älsklingar på besök i ca 10 dagar och vi har haft det helt underbart dessa dagar. Det har varit mycket skoj och lek. Jag har även försökt att umgås så mycket som möjligt med Valdete som nu har flyttat till Norge.

... nu sitter jag här ensam, känner mig övergiven. Jag saknar min Valdete så sjukt mycket och jag måste upp till henne nu snart. Jag vill inte vara här, här händer inget roligt. Dagarna bara står still.


Jag och Valdete i USA, våra myskvällar!



Ps. I love you!


1 kommentar:

Anonym sa...

oh jag saknar dej med, anledningen till varför du ska komma hit pronto.. ps,iloveyoutoo!