torsdag 28 augusti 2008

Fikadags

Hej!

Torsdag idag, jag är lite stressad eftersom att jag snart måste befinna mig i stan. Ska ta en fika med en vän. Det var ett bra tag sedan vi sågs och ännu längre sen vi satt och fikade ihop. Det är alltid bra att prata av sig med sina vänner. Jag är väldigt dålig på att höra av mig, jag hittar aldrig tiden till det känns det som. Det är mycket dåligt stil och jag SKA bättra mig!
Det är klart att det ska finnas tid till att träffa vänner, en halvtimmer här och där ska väl inte vara svårt att trycka in någonstans i schemat.
Jag är glad att den här fikan äntligen blir av. Vi ses senare ikväll!


Hahah fjolligt!


Igår såg jag den svenska filmen ARN, (första filmen.) Jag gillade den. Jag brukar inte vara så mycket för svenska filmer, men ARN var rätt bra och jag vill se fortsättningen på den. Kanske bio med Sofije ikväll?

Vi hörs! Hajt!

1 kommentar:

Anonym sa...

kom igen nu lumme.. uppdatera!!! klickar in här tjugoåttaggr om dagen o fortfarande ser jag bara fikadags.kommer slå dej.