tisdag 26 augusti 2008

En trött lum

Ja ännu en tuff natt utan sömn! Jag är helt svullen överallt och det värker i varenda kroppsdel. Jag är så förkyld, förkylningen har blivit värre.....!? Har försökt vara duktig med nässpray men det hjälper bara i ca 10 min sedan är man på samma spår igen. Det är bara jag uppe nu, sitter och lyssnar på musik. Musiken är helt underbar, det får mig att må så mycket bättre. Jag försöker samla krafter för att gå ner och göra lite frukost Ska bara göra något snabbt. Te och macka.

Det är så tråkigt när man mår såhär dåligt, jag hade planer på att fixa och trixa lite med jobb. Jag måste ha ett tredje jobb. Nu kommer mina utgifter att bli större och jag har inte så mycket timmar på någon av det två andra jobben. Så ett tredje jobb. Men jag kan liksom inte gå runt och jaga jobb när jag ser ut såhär. Så jag får ändra schemat, jag kanske kan sitta och läsa en bok eller ännu bättre slå på en film! Det blir mycket film nu till hösten!




Vi hörs senare!

Hajt!


Inga kommentarer: