onsdag 27 augusti 2008

Regn

Det var riktigt tuft att stig upp imorse, men jag klarade det och nu är jag hemma från jobbet.
Hade planer på att träffa Valdete innan hon skulle iväg till sitt jobb men det blev aldrig av, eftersom att jobbet ville ha henne inne lite tidigare idag. Så där sket det sig, jag valde bara att dra mig hemåt istället. Klockan är snart tre och jag har inte lunchat ännu, jag är sjukt hungrig! Ska luncha med mamma, mums vad trevligt!

Idag har jag inga planer alls, regnet öser ner och jag har absolut ingen lust att hitta på något alls. Jag slår nog bara på en mysig film och ätar massa gott hela eftermiddagen och kvällen
!
Så här tråkigt väder är det ute och just då var det lite uppehåll.
Så därför är jag bara hemma och myser.
Helt perfekt mys väder.
Vill helst inte skriva ut några namn, men jag önskar att K var här just nu!


It don't matter what they say, too late to walk away'cause I need him, much too strong
I've waited for so long to feel all the things that I feel
So I gotta get that boy

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha, vi önskar alla vi hade varsin K en dag som denna. hihi.