fredag 22 augusti 2008

ÄNTLIGEN HELG!

Det bästa med hela veckan. HELGEN.
Kom nyss hem från jobbet, gjorde mina timmar och nu fick Sofije ta över butiken för idag.
Jag tycker om att jobba och speciellt i butik där jag jobbar med kläder och mode. Det bästa är när vi får leverans, nu till hösten är det lite extra roligt. Alla höst stickade tröjor och koftor som man bara vill krypa in i och känna sig varm och mysig! Höstens mysiga natur färger. En nackdel med mitt jobb är att man har svårt att hålla i sina pengar. Jag som alltid försöker spara lite blir otroligt frestad av allt snyggt som vi packar och levererar in.

MÅNDAG TISDAG ONSDAG TORSDAG FREDAG LÖRDAG SÖNDAG

vad händer ikväll då?.. fredag. ja det blir en lugn fredag för mig.
Personalfest imon i alla fall. Jag har ingen aning vad chefen har hittat på, det är fortfarande lite hemligt. Det jag vet är att vi ska träffas klockan 13. 00 vart vet jag inte heller riktigt. Vi får mer information ikväll förhoppningsvis, i vilket fall som helst så kommer det att bli en trevlig lördag tror jag! Jag hoppas på att det blir god mat, god dricka!!! och lite festfeeeling sedan är jag mucho nöjd!

Inga kommentarer: