lördag 23 augusti 2008

lördag

IDAG ÄR DET EN MYCKET SPECIELL DAG!!!!!!!!!! DET ÄR MIN BRORSONS FÖDELSEDAG!!!!!!
GRATTIS ÄLSKLING!

Happy Birthday To You
Happy Birthday To You
Happy Birthday Dear Xoni
Happy Birthday To You


Morgonen började helt underbart, vi ringde till brorson som fyller 9 år idag och sjöng födelsedagsvisan. Eftersom att bror och hans familj bor i norrland så kan vi inte vara med och äta tårta. Men presenten hade älsklingen iaf fått, och det lät som att han gillade den väldigt mycket!

:D

Jag känner mig stressad, att sitta här gör mig inte mindre stressad heller. Men jag måste skriva av mig innan jag drar mig iväg. Jag måste in i duschen, göra mig i ordning för sedan är det peronalfest som gälleroch det hela dagen, kvällen och natten. Sofije ser laddad ut i alla fall! Som alltid på en lördag dvs. Vi hörs imon, då jag kommer att lägga ut bilder från personalfesten. Ha en trevlig lördag!



CHRIS BROWN- FOREVER
It’s like I waited my whole life
for this one night
It’s gon be me, you and the dance floor
‘Cuz we only got one night
Double your pleasure
Double your fun


Chris Brown- Forever (
http://www.youtube.com/watch?v=X2IExa2A198 )




Inga kommentarer: