fredag 9 januari 2009

City

SL380894 SL380893
Mysig dag i staden, det var heller inte lika kallt som dagarna innan.
Nu är det snart kväll, har lite släktingar på besök. Har suttit och varit social med dem ett tag.
Nu innan bion tänkte jag bara finslipa mitt CV som jag jobbade på lite igår kväll. Det blir nice!
Sen på måndag så ska jag ut och söka jobb!
*Hitta ett riktigt bra jobb, där jag kan erbjudas mycket timmar!
Det fixar jag lätt! No problems!

Ni ska se min TO DO LIST, den börjar bli riktigt lång!
Har satt nya kortsiktiga och långsiktiga mål nu till den nya året och framåt! Jag har ett helt år på mig att uppnå dem( bortse från dem långsiktiga där har jag lite längre tid på mig) THATS GREAT!

Då säger vi så då! Ha det bra! 

Vi hörs! 
                                                      You are the apple of my eye.

Inga kommentarer: