fredag 9 januari 2009

Na na na na na na

It's been so long,
that I haven't seen your face,
I'm trying to be strong,
but the strength I have is washing away.
it won't be long,
before I get you by my side,
& just hold you, tease you, squeeze you, tell you whats been on my mind. 
Lummmmie
I wanna make up right now na na,
I wanna make up right now na na,
wish we never broke up right now na na,
we need to link up right now na na,
I wanna make up right now na na,
I wanna make up right now na na,
wish we never broke up right now na na,
we need to link up right now na na,

Denna låten har jag just nu på höööög volym medans jag gör mig ordning! Älskar att sjunga med i låtarna (när jag är ensam och ingen annan hör såklart) Jävla synd att jag inte fick den gåvan, fin sångröst! Älskar musik men har ingen sångröst! FUCK IT! 

För att se det positiva i det negativa ... som John Wennberg en gång i tiden sa till mig: “Alla kan sjunga men olika bra!”
Lätt för honom att säga, bara för att han själv har rösten! 
Nu måste jag fortsätta!
 

Inga kommentarer: