onsdag 14 januari 2009

En vanlig vardag.

Nu är man hemma från jobbet och dagen är avklarad.
Idag jobbade jag mina timmar i stan, jag trivs bra i stan!
Diana, min chef är en underbar människa. Det har jag tyckt sedan första gången jag träffade henne. Allt hon säger och gör, gör hon med ärlighet. Hennes personlighet är dyrbar!
Jag är glad att jag framöver kommer att få fler timmar hos henne, jag gillar att jobbar och längtar tills jag får komma igång riktigt ordentligt!


IMG_0121 IMG_0123

Bild1. Min “outfit” 
Bild2. Tunikan denim, JC . Till systerdotter.

Min älskade systerdotter fyller åtta år i morgon, jag tog en sväng in i butikerna och letade efter present. På JC hittade jag faktisk en fin tunika till henne. Den blir snygg till tights och ett par snygga skor! Hoppas hon gillar den, man vet aldrig med barn i den åldern.

Nu ska jag ner och äta något gott och sedan ta en varm dusch och slå mig ner framför tv och njuta av kvällen med någon bra film! Det blir mycket film nu under dessa kalla vinterkvälla och jag gillar det.

I morgon blir det kalas, och senare på kvällen har jag bokat in träff med Johan. Han åker till USA på söndag, och därefter få jag inte träffa honom till början av april. En sak som är säker är att han kommer att ha det jättebra där bort.
Då säger vi trevlig resa Johan och Kajsa och vi ses i april igen! 

Godkväll!

Inga kommentarer: