tisdag 20 januari 2009

I'm out of reach.

Ojoj, har glömt bort bloggen.
Inte bra, men nu är jag har igen.
Allt är fin, sover, äter och jobbar.
Har två dagar ledigt nu innan jag börjar jobba mina dagar i streck.

Jag ska göra mig i ordning och sedan ska jag träffa upp min bror i stan, luncha med honom. Min dator mår inte så bra just nu, kanske bror han hjälpa mig med den. ?

Det känns lite konstigt att bo ensam nu. Väldigt tomt och ensamt.
Jag är väl inte van.

Som igår satt jag och kollade på Two and a Half  Men, där satt jag och skrattade till deras härliga humor.
Kom på mg själv att jag var den enda i rummet som skrattade.   INTE KONSTIGT, jag var den enda i rummet.  Annars så burka vi sitta hemma ett gäng och kolla tv.
Gillar det bättre måste jag säga, det är roligare att skratta tillsammans med någon än ensam. 
Jag måste hitta en tv- kompis!

Stan nu, kommer tillbaka senare.
Ska fylla kylen med lite smått och gott också för det har jag inte hunnit med ännu.

Bye then.  

n603765688_1163554_7185

To & fro,
is how my thoughts
would go,
while I was looking for,
my release.
You should know,
I had to let you go,
now and forever more,
I'm out of reach.


Mattafix – to & fro

Inga kommentarer: