lördag 10 januari 2009

I’m back!

Bion var sådär, Nicole Kidman & Hugh Jackman gjorde ett bra jobb. Båda är mycket bra skådespelare. Handlingen var sådär, filmen var lite för lång också.

Hmm.. Annars då? 
 
Jag undrar en sak..  jag hade verkligen en jobbig dröm igår natt och jag har berättat den för alla bara för att den inte ska slå in. (Haha) Det hade krossat mig totalt. (Haha)
Jag måste vara sjukt orolig över något, för jag har sovit jättedåligt och vaknat på konstiga klockslag nu på sistone. Det måste vara därför jag drömmer massor med sjuka drömmar, jag är orolig och genom att drömma så bearbetar jag..mycket att bearbeta på sistone då obviously..  Det ska bli spännande att se vad jag drömmer inatt. Kommer säkert att bearbeta filmen som vi såg ikväll. Haha den var nästan tre timmar lång. Det blir en lång dröm! Nej nu ska jag till sängen, jag är jättetrött och då skriver jag bara svammel. Så nu ska jag sluta!

GODNATT! BYE!

Inga kommentarer: